mérőszám
conversion
Definíció
Konverzió lehet bármilyen olyan esemény, vagy cselekvés az oldalon, amelyet mi üzleti szempontból sikerként értékelünk.
További infó
Konverzió lehet minden tevékenység, ami számunkra fontos, például:
- - egy adott oldal megtekintése, cikk elolvasása, esetleg ott kattintás
- - cikkajánló továbbküldése
- - sima regisztráció
- - hírlevél feliratkozás
- - white paper letöltése
- - rendelés
- 920 olvasás
conversion rate
Definíció
Azon látogatók aránya, akik a végrehajtanak egy elvárt cselekvést. Kicsit magyarosítva azok a látogatók, akik a honlapra érve végrehajtanak egy olyan cselekvést, amelyet mi sikeres akciónak, konverziónak tartunk, pl. feliratkoznak hírlevélre, letöltenek egy white paper anyagot, regisztrálnak, vagy rendelnek.
- Tovább
- 938 olvasás
click-through rate (CTR)
Definíció
Az átkattintási arány (CTR) megmutatja, hogy pl. banner esetén a hirdetés megjelenéséhez képest hányan kattintottak át a linken. Azaz ha egy banner megjelent 100 alkalommal és 10 kattintás volt a banneren, akkor az arány 10/100 * 100= 10%-os átkattintási arányról (CTR-ről) beszélhetünk.
- Tovább
- 1480 olvasás
click through
Definíció
Egy (át)kattintás (CT) egy link vagy egy banner tényleges aktiválását fejezi ki, azt jelenti, hogy a látogató valóban elugrik a linkelt oldalra.
- Tovább
- 1124 olvasás
ad view (AV)
Definíció
Adview a reklámmegjelenések száma.
További infó
Ha reklámfelületet szeretnénk vásárolni, akkor a honlap tulajdonosa adni fog nekünk egy page view értéket, amelyre szeretné kalkulálni az árat. Alapvetően ha az oldalon abban a reklámzónában csak az a banner jelenik meg, akkor (tekintsünk el a reklámblokkolóktól, egyéb letöltési problémáktól) a page view kb. megegyezhet az adview (AV)-val. De ha már két banner osztozik egy zónán, akkor a kettő között oszlik meg.
- 2536 olvasás
online marketing szótár
